מאות בהלווית הבחור נהוראי שלום ז”ל שנהרג בתאונה

מאות בהלוויה קורעת לב של הבחור נהוראי שלום ז"ל, שהתקיימה מבית הוריו ברכסים. בהלוויה ספדו לו ראשי הישיבה, סבו ואביו.

מאות בהלוויה קורעת לב של הבחור נהוראי שלום ז”ל, שהתקיימה מבית הוריו ברכסים. בהלוויה ספד לו ראש הישיבה הרב תורג’מן שאמר: “דודי ירד לגנו ללקוט שושנים, שושנה זה הפרח שהוא גם יפה וגם מריח טוב וזה היה נהוראי היקר. נהוראי נתן לנו במותו מתנה לשבור את לב האבן ולהתעורר בחודש הרחמים והסליחות ולחזור בתשובה שלימה”.

אחריו ספד ראש הישיבה הרב יצחק קדוש. “באנו בבוקר לישיבה והמקום שלך היה ריק. כשבאת באלול לישיבה אמרת לי שאתה רוצה לא לצאת מהישיבה באלול והקב”ה רצה אותך אצלו ביום הכיפורים. כששאלתי אותך למה עזבת את הישיבה הגדולה של הרב סופר ברכסים לישיבה שלנו באלעד, אמרת לי שאתה רוצה להיות רחוק ומנותק מהבית ולהיות שקוע בלימוד”.

“אתמול עוד היית איתנו בסדר א’ בישיבה והתווכחנו בלימוד ועוד ארגנת שיהיו בחורים למנין סליחות ב-12:30 בלילה אחרי שיחזרו מהחתונה של החברותא שלך והקב”ה רצה אותך בתור הסליחה שלו. כשביקשתי ממך שתסדר את המקומות בישיבה לימים נוראים לא חשבנו שהקב”ה רוצה שתסדר למעלה את המקומות של גדולי התורה. כמה רצית לזכות לסיים את מסכת יבמות ועכשיו אנחנו מקבלים על עצמנו לגמור את מסכת יבמות לעילוי נשמתך”.

ראש ישיבת כנסת ישראל הרב לוי בכה בדמעות על תלמידו ועורר את הקהל בבכיות עצומות. “כל הזמן שהוא היה בישיבה והוא היה היחידי שידע אם טוב לי או לא טוב לי איזה בעל חסד הוא היה איזה בחור מתוק היית, הכי מתוק בעולם חז”ל אומרים שעושים כל דבר בימין והדבר הכי חשוב הלב זה בשמאל, וכי למה זה כך?ומתרצים שהלב הוא לימין העומד מולך ונהוראי היה בחור שכולו לב, וכל כך למען השני”.

הסבא הרב דהן הקריא מכתב תודה שכתב נהוראי  ז”ל לפני שבוע להוריו היקרים על הדאגה לכל אחד ואחד, ועל הבגדים החדשים שהם קנו לו בשביל זמן אלול מוצלח ולאמא על הפינוקים של כל בין הזמנים שיתן לי כח להתחיל בהצלחה את זמן אלול ואני אומר כל יום מזמור לתודה שיש לי כאלו הורים.

אביו ספד לו בקול נחנק ושבור: “הצור תמים פועלו צדיק וישר הוא. חינכו אותי להגיד שיעורים וללמוד, אבל לא חינכו אותי להספיד את הבן שלי. זה לא דרכו של עולם. תודה לקב”ה שזיכה אותנו לגדל 22 שנה בן תורה מיוחד כזה. אני מבקש ממך דבר אחד תהיה מליץ יושר על אמא ועל האחים והאחיות, ואם אפשר גם עליי.
אני רוצה להודות לזק”א שהכל נעשה במהרה ובלי עיכובים. בדרך האחרונה של האדם הוא לוקח איתו רק את המעשים שלו, על מה אתה נותן דין וחשבון כזה בחור אהוב, כל מי שהיה לידך אהב אותך תתפלל עלינו שנזכה ובלע המוות לנצח”.

לאחר דברי ההספד יצאה ההלוויה לכיוון בית העלמין בתל רגב, שם הואייטמן.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן