צילומי ההצתה ושניות אחרי. צילום: מתוך סרטון האבטחה של קטוף.

רכסים: שלושה קטינים עוכבו בחשד להצתת שריפות

השריפה בקטוף ביום שישי האחרון, הביאה את המשטרה לעצור שלושה קטינים תושבי רכסים בחשד להצתת מספר שריפות באחרונה, בהם גם בחנות 'קטוף'.

צילומי מצלמות האבטחה שתיעדו את ההצתה ביום שישי האחרון, הותירו כל אחד שצפה בהם עם לסת שמוטה. בסרטון נראה ילד צעיר כשהוא מחבר שתי עגלות קרטונים מחוץ לחנות ‘קטוף’ ומצית את הקרטונים ובורח. תוך שניות אחדות האש מתלקחת והנזק שנגרם לחנות נאמד בעשרות אלפי שקלים.

סרטוני האבטחה הועברו לחוקרי המשטרה, ותוך זמן קצר החלה חקירה שבמהלכה נעצרו שלושה קטינים תושבי רכסים, בחשד לביצוע של מספר הצתות בפרק זמן קצר.

אתמול הובאו החשודים לבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרם בשל חומרת המעשים, אולם השופט הורה על שחרורם בתנאים מגבילים. במשטרה מסרו כי החקירה בנושא נמשכת.

 

מרחבי האתר
חדשות קריית אתא

מעמד “כבוד התורה” בתלמוד תורה “שאל אביך” שע”י קהילת ישיבת הר”ן • גלריה מיוחדת

אמש (ראשון) הקהילה החרדית בקרית אתא לבשה חג במעמד “כבוד התורה” בתלמוד תורה החדש “שאל אביך” של קהילת בני הישיבות בקרית אתא, בראשות רב הקהילה הרב הגאון רבי שמעון ליפשיץ

לידיעה המלאה »
רכסים והקריות

צפו: הגרור החדש של הרלב”ד והמועצה לקראת זמן הקיץ • וידיאו

המועצה המקומית רכסים, בשיתוף עם הרלב”ד ואשכול המפרץ, רכשה גרור עם ציוד למידה לזהירות בדרכים אשר יסתובב ברחבי העיר. הגרור כולל אופניים, קורקינטים וציוד הפעלה נוסף, במטרה ללמד את כללי

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן