חב”ד ערכה כינוס שלוחים מקומי בעקבות המצב הביטחוני • גלריה

כמדי שנה מתקיים בניו יורק כינוס שלוחי חב”ד העולמי בהשתתפות שלוחי ורבני חב”ד. שלוחי חב”ד לא השתתפו השנה בכינוס, ונערך כינוס מרכזי בירושלים לצד כינוס בכל עיר ועיר. בקרית אתא נערך כינוס מיוחד בהשתתפות רב העיר ורב קהילת חב”ד השליח הרב חיים שלמה דיסקין שליט”א, ובהשתתפות תלמידי הישיבה הנמצאת בעיר בשנת שליחות.  במהלך הכינוס חשפו השלוחים חלק מהפעילות העניפה ודיברו אודות הגדלת והרחבת מערך השליחות בעיר. מנהל הישיבה הרב מאיר גול חיזק את התלמידים השלוחים שמשתדלים להגיע לכל פינה בעיר ולהפיץ את אור תורה והיהדות.

בין הייתר הוצגו הפעילות שנעשת בעיר על ידי תלמידי הישיבה:במהלך כל שבוע נמסרים בבתי הכנסת ברחבי העיר למעלה מ-50 דרשות בתורה וחסידות, מעל 300 הנחות תפילין, כתיבת אותיות בספר תורה, ורשת מסיבות שבת לכלל ילדי השכונות בעיר. עוד ציינו את החברותות של מבוגרים עם צעירים במהלך השבוע במרכז חב”ד ברחוב חנקין. במהלך האירוע סוכם על ידי כלל המשתתפים להגביר את השליחות בעיר, בלימוד התורה ובמבצעיו הק’ של הרבי מילובאוויטש זצקו”ל נשיא תנועת חב”ד.

 

מרחבי האתר
חדשות קריית אתא

מה מסתתר מאחורי השלט על בית הכנסת ברחוב פינסקר? • מגזין

לקראת חגיגות המאה לעירנו קריית אתא, שהוקמה בתרפ”ה, אתר חדשות הקהילות בקריית אתא יוצא לסדרה מרתקת ומסע היסטורי בעקבות אבות המייסדים של ‘כפר אתא’ באותם ימים. סדרת הפרקים תתפרסם כאן

לידיעה המלאה »
חדשות קריית אתא

הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי שליט”א בביקור היסטורי בעיר • תיעוד

רגע חשוב ומיוחד התרחש היום (ראשון) בקרית אתא עם ביקורו של ראש הישיבה הגאון הגדול, ראש ישיבת מיר רבי יצחק אזרחי שליט”א, לשיחת חיזוק בפני אברכים בקהילה החרדית בשכונת שביט.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן