צילום: דוד חורש דוברות כללית

מרפאת כללית עוזיאל השתדרגה והתחדשה במיגון למצבי חירום

עבודות השדרוג למרפאת כללית הואצו כדי לפתוח את המרפאה במהירות ככל האפשר ולהעניק לתושבים שירותי בריאות גם בזמני חירום ● המרפאה המחודשת נחנכה בנוכחות ראש עיריית קרית אתא, רב העיר ומנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית רונן נודלמן.

בטקס מצומצם ומכובד, נפתחה מחדש מרפאת כללית עוזיאל בקרית אתא, לאחר שעברה שדרוג מקיף. המרפאה הוותיקה שינתה את פניה, בעבודות שיפוץ נרחבות בעלות של כ-5.3 מיליון ש”ח שכללו את הנגשת המרפאה לבעלי מוגבלויות, הוספה של יחידה מוגנת המאפשרת המשך טיפול רפואי גם בעת מצב חירום והותקנה מעלית ממפלס הרחוב. מרפאת עוזיאל מעניקה שירותי רפואת משפחה, ילדים, סיעוד, משרד ובית מרקחת.

בהנהלת המחוז האיצו את העבודות לפתיחה, כדי לאפשר לתושבי השכונה והאזור לקבל את שירותי הבריאות שלהם במרפאה ממוגנת, שתיתן מענה גם בזמני חירום ותשתמש כמרפאה אחודה לכלל תושבי השכונה, מחלקת הילדים כולה ממוגנת ומאפשרת רצף תפקודי במקרה הצורך. השדרוג במבנה המרפאה כולל גם הרחבות ועיצוב מחדש בתוך קומות המרפאה, והותקנו מערכות מחשוב חדשניות שהופכות את המרפאה למרפאה דיגיטלית.

בקביעת המזוזה כובד רבה של קריית אתא הרב חיים שלמה דיסקין שאף נאם ובירך את הצוות הרפואי המסור של כללית שימשיך להתמקד ברפואה מונעת. הרב דיסקין עמד בדבריו על הצורך בטיפול מחזק בימים אלו ואיחל רפואה שלמה לפצועים ולחזרה מהירה של החטופים והנעדרים. גם הרב שמואל כַּהן ראש הכולל “כתר תורה” של הקהילה החרדית בשכונת שביט, כובד בקביעת מזוזה.

בטקס השתתף גם ראש עיריית קריית אתא יעקב פרץ. בדבריו בטקס שיבח את מנהל המחוז רונן נודלמן על ההתפתחות בשירותי הרפואה בקרית אתא ובמחוז כולו. הוא הודה לצוות הרפואי המקצועי והמסור על הזמינות והאכפתיות הרבה לבריאות התושבים.

לצד הצוות הרפואי האיכותי, תכהן גב’ רחל מורגנשטרן בתפקיד המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרפאה. גב’ מורגנשטרן מוכרת היטב לתושבי קריית אתא ובני הקהילה, מעבודתה המסורה במרכז בריאות הילד וקשרי הקהילה בקרית אתא.

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: “גם בתקופה מאתגרת זו, אנו ממשיכים לתת שירות ברחבי המחוז, גם במרפאות הסמוכות לגבול הצפון. אנו ממשיכים לדאוג למפונים שהגיעו למחוז מהדרום והצפון. הצוותים המסורים שלנו, נותנים את הכל לטובת לקוחות כללית”.

אני מבקש להודות לראש העיר, הוא שותף אמיתי. יחדיו עברנו את הקורונה וכעת את המלחמה. אנו נמצאים בקשר תמידי, על מנת לסייע עד כמה שניתן למטופלים שלנו בעיר. בנוסף, אני רוצה לשבח את הצוות המסור של המרפאה שנותן מענה במקצועיות ושירות מצטיין למטופלים”

הרב משה אדלר מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי אומר כי ההתחדשות במרפאת עוזיאל היא פריצת דרך בעיר. “השכונה עוברת בתקופה האחרונה התחדשות עירונית מואצת. תושבי השכונה הותיקים והקהילה הצעירה המתפתחת במקום, זוכים לבית חדש של בריאות בתוך השכונה, עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר שמביאה כללית”.

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית הוסיף “מגמת ההתחדשות של כללית בכל רחבי הארץ, מגיעה גם למרפאת עוזיאל בקרית אתא. כללית שמה דגש על בטיחות המטופלים, ואכן במרפאה החדשה התווסף מיגון לחלקים נרחבים מהמרפאה, זאת במטרה שהמרפאה תוכל להמשיך ולהעניק את שירותי הבריאות גם במצב חירום בנגישות ובהתאמה”.

מרחבי האתר
חדשות קריית אתא

מעמד “כבוד התורה” בתלמוד תורה “שאל אביך” שע”י קהילת ישיבת הר”ן • גלריה מיוחדת

אמש (ראשון) הקהילה החרדית בקרית אתא לבשה חג במעמד “כבוד התורה” בתלמוד תורה החדש “שאל אביך” של קהילת בני הישיבות בקרית אתא, בראשות רב הקהילה הרב הגאון רבי שמעון ליפשיץ

לידיעה המלאה »
חדשות קריית אתא

מה מסתתר מאחורי השלט על בית הכנסת ברחוב פינסקר? • מגזין

לקראת חגיגות המאה לעירנו קריית אתא, שהוקמה בתרפ”ה, אתר חדשות הקהילות בקריית אתא יוצא לסדרה מרתקת ומסע היסטורי בעקבות אבות המייסדים של ‘כפר אתא’ באותם ימים. סדרת הפרקים תתפרסם כאן

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן