ויסנשטרן: “אחרי קדנציה מלאה, מסתערים על הקדנציה הקרובה” • ראיון

בעוד יותר מארבעה ימים, תצא קרית אתא לבחור את חברי מועצת העיר וראש העיר הבא שינהיגו את העיר בחמש שנים הקרובות . רגע לפני שהקלפיות נפתחות והפעילים זורמים לאשכולות בתי הספר בעיר, שוחחנו עם אלקנה ויסנשטרן, חבר מועצת העיר, ומיד שעומד בראש ‘עשיה מנצחת’:

לתפוס אלקנה בימים אלו הסמוכים ליום הבוחר אינו קל בכלל, בין כנסים לפגישות, ובין טלפון של עזרה לעוד תושב לטיפול בתשתיות שנוזקו, ניסינו לקבל תשובות ולשמוע על התוכניות לקראת הקדנציה הקרובה.

אתה מסיים עכשיו קדנציה שהיתה משולבת, אתה נכנסת בסערה לפעילות הציבורית בשנתיים האחרונות. איך אתה מסכם את התקופה הזו?
תחושת השליחות שליוותה אותי לאורך כל התקופה היא זו שנתנה לי את הכוחות לעזור ולהיות קשוב לכל פניה ובקשה של כל מגזר ומגזר בעיר.
בתקופה הזו הרגשתי שאני מהווה פה בעבור רבים מתושבי העיר שזקוקים לחבר מועצה שיפעל עבורם.

בעשיה שלך נגעת בכלל הנושאים. אירועי תרבות מדהימים, שיפור התחבורה, דאגה לחלוקות לנזקקים ושאר ענייני הרווחה, ומעל הכל בלט אצלך האוזן קשבת לבעייתו האישית של כל תושב ותושב. מה התוכניות לקדנציה הקרובה?
הדברים שציינת הם עיקר פעולותי במהלך היום יום, אך תמיד יש לאן להתקדם ולשפר ואת זה נעשה בקדנציה הקרובה. דבר נוסף שאני יעסוק בו זה נושא מוסדות הלימוד ותחום החינוך, לפתח ולשפר את התקציבים והמבנים לכלל המוסדות בעיר.

במערכת בחירות הזו אנו רואים אנשים שהם לאו דווקא המצביעים הקבועים של רשימתך מצהירים שהם הפעם מתגייסים ובוחרים ג, איך אתה מסביר את זה?
אני בהחלט נחשף לאהדה הרחבה הזו, וזה מוכיח שהעשיה שלנו בשנים האחרונות היו באמת בעבור כולם, ללא קשר של שיכות או מגזר, אני תמיד פעלתי ותמיד המשיך לפעול בשביל כל תושב ותושב.

לסיום, רצינו לשמוע מעט נושא שיפור התשתיות וחזות העיר?
העיר קרית אתא היא עיר ותיקה עם שכונות חדשות שכל הזמן נבנות. בקדנציה האחרונה עסקתי רבות יחד עם ראש העיר ידידי מר יעקב פרץ בלדאוג שלא יוזנחו תשתיות מרכז העיר ואף לדאוג לשיפור התשתיות הקיימות, מבחינתי זה נושא חשוב שהתושבים נפגשים בו יום יום ועל זה המשיך לעמול בע”ה גם בקדנציה הקרובה.

הכתבה בשיתוף ובמימון מפלגת דגל התורה
מרחבי האתר
רכסים והקריות

צפו: הגרור החדש של הרלב”ד והמועצה לקראת זמן הקיץ • וידיאו

המועצה המקומית רכסים, בשיתוף עם הרלב”ד ואשכול המפרץ, רכשה גרור עם ציוד למידה לזהירות בדרכים אשר יסתובב ברחבי העיר. הגרור כולל אופניים, קורקינטים וציוד הפעלה נוסף, במטרה ללמד את כללי

לידיעה המלאה »
חדשות קריית אתא

מעמד “כבוד התורה” בתלמוד תורה “שאל אביך” שע”י קהילת ישיבת הר”ן • גלריה מיוחדת

אמש (ראשון) הקהילה החרדית בקרית אתא לבשה חג במעמד “כבוד התורה” בתלמוד תורה החדש “שאל אביך” של קהילת בני הישיבות בקרית אתא, בראשות רב הקהילה הרב הגאון רבי שמעון ליפשיץ

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן