גאב”ד מאקאווא התרגש מהחלוקה של קופת החסד לקראת החג • תיעוד

לראשונה בקרית אתא מבצע ענק לחלוקת קמחא דפסחא שע"י קופת החסד המקומית ▪️ נשיא הקופה מרן גאב"ד מאקאווא שהגיע למקום התרגש מהשפע העצום והארגון המופתי ▪️ תיעוד מרגש

במבצע מיוחד שנערך היום (רביעי) ע”י קופת החסד קרית אתא חולקו מאות סלי מצרכים בשווי אלפי שקלים עבור תושבי העיר לקראת חג הפסח.

מרן גאב”ד מאקאווא שהגיע במיוחד למקום החלוקה ועבר בין עמדות המוצרים התפעל מהעוצמה והשפע שמעולם לא נראו בקרית אתא בערב פסח, בירך בחום את מנהל קופת החסד חזקי סולומונס ואת חבר המועצה אלקנה ויסנשטרן לצד המתנדבים הרבים ואת כל התורמים הרבים למבצע הגדול של קופת החסד בעיר.

כמו כן ביקר בחלוקה,  הרה”ג הרב אברהם שמעון ליפשיץ רב קהילת בני התורה בעיר שהגיע אף הוא למקום לחזות במפעל הגדול שמח ובירך בחום את כל העושים והמסייעים.

בקופת החסד מסכמים בסיפוק את מבצע פסח הענק שבו לראשונה חולקו שוברים ומוצרים בשווי של יותר מחצי מליון שקלים. בקופה מספרים על ההערכות למבצע כבר כמה חודשים מראש בשיתוף חבר מועצת העיר אלקנה ויסנשטרן שהשיג תרומות נכבדות של מוצרים ותווי קניה שעוזרים ומסייעים בהוצאות הגדולות של חג הפסח, במסגרת ההערכות והתכנון של המבצע שתוכנן עד הפרטים הקטנים עמלו מנהל קופת החסד חזקי סולומונס ועימו הפעילים המסורים דודי וייס ברוך אויערבך מאיר קולומבוס ואהרון פרוטובין על קריטריונים מסודרים ע”מ להגיע לכמה שיותר משפחות שנזקקות לנצרכים אלו.

במקביל דאגו בקופת החסד לרכישת שוברי קניה מכובדים ממפעל החסד טובה וברכה וחלוקת מאות אלפי שקלים לתושבי העיר העומדים בקריטריונים הנדרשים. כאן המקום לציין את הפעילות של קופת החסד בראשות חזקי סולומונס שפועל במהלך כל השנה ללא ליאות למען נזקקי העיר אשר נרגשים בכל פעם מחדש מהנתינה האין סופית של מלאכי קופת החסד אשר עושים את עבודתם נאמנה בראשות רבני העיר שליט”א אשר מעורבים בכל פרט ופרט בענייני הקופה.

מרחבי האתר
מחוץ לקריות

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
מחוץ לקריות

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן